GoVoLo.nl Ervaringen en Handige Informatie over GoVoLo

Lees, waardeer en deel je ervaringen over Govolo.nl

ervaringen Govolo.nl reviews

Totale klantwaardering (174 ratings): 1

De vliegende kikker van Govolo brengt je overal! Losse vluchten, weekendjes weg, hotels autohuur boek je met het grootste gemak. Govolo is onderdeel van GOvoyages wat al sinds 1997 bestaat. Erg veel ervaring wat je ook terugziet in het aanbod.

 

 

Betalingsopties

Govolo.nl is aangesloten bij

Beveiliging

Contact www.Govolo.nl

  • Website adres:  http://www.govolo.nl/
  • Email:  http://www.govolo.nl/Contact.cfm

Producten

  • Vliegtickets  
Bekijk ook:
Beoordeel Govolo.nl

Wat vind je van de website snelheid van Govolo.nl?






Per 24 uur maar 1 maal stemmen per IP adres. (Address: 54.237.122.241)
Er is in totaal 38 keer gestemd

Is Govolo.nl ipad compatible?






Per 24 uur maar 1 maal stemmen per IP adres. (Address: 54.237.122.241)
Er is in totaal 32 keer gestemd

Wat is je algemene indruk van Govolo.nl






Per 24 uur maar 1 maal stemmen per IP adres. (Address: 54.237.122.241)
Er is in totaal 35 keer gestemd

Wat vind je van de gebruikersvriendelijkheid?






Per 24 uur maar 1 maal stemmen per IP adres. (Address: 54.237.122.241)
Er is in totaal 35 keer gestemd

Wat vind je van de servicedesk?






Per 24 uur maar 1 maal stemmen per IP adres. (Address: 54.237.122.241)
Er is in totaal 34 keer gestemd

Opmerkingen over Govolo.nl (10)

3 Weken geleden door Saskia
Lekker goedkoop mijn KLM ticket hier geboekt. Daarna niet dan ellende. Vooral heel vervelend dat je ze niet kunt bellen, alles moet per mail. En dan maar hopen dat je antwoord krijgt...wachten, wachten, wachten. Als ik zo'n slechte service bood aan mijn klanten zou ik ook inderdaad de telefoon de deur uitdoen. De prijzen zijn verleidelijk, maar echt: doe het niet!

4 Maanden geleden door Franciscus
INEENS KRIJG JE EXTRA KOSTEN na betaling en heb je meer betaald als dat was vermeld......na betaling wordt de rekening ineens zonder toestemming opgetopt met 15 %! En ook nog eens tegenstrijdige informatie onder verkoopvoorwaarden hierover! 3.2.2 Het bedrag van de provisie hangt af van de gekochte producten.... Op het moment dat u het totaalbedrag van uw boeking daadwerkelijk voldoet, komen er kosten boven op het eindbedrag. en 3.2.8 Naast een algemene provisie brengt de Organisator extra kosten in rekening voor betalingen die met een creditcard worden gedaan. U krijgt een mededeling over de hoogte van de kosten voordat u uw boeking bevestigt.

5 Maanden geleden door Alexander
Boek hier NIET. Zonder opgaaf van reden werd het ticket van mijn vrouw gecancelled . Ik kreeg een email dat dit zonder kosten zou gebeuren, verder geen uitleg waarom de boeking werd gecancelled. Toch maar even gecheckt,en ja hoor het volle bedrag was afgeschreven van mijn creditcard. Ik heb de CC maatschappij gebeld en wacht nog op annulering van het belaste bedrag. Als je met iemand wil spreken bij Govolo, succes , je kunt alleen mailen en maar hopen dat je antwoord krijgt. Voor mij 1 keer en nooit weer. Gewoon WAARDELOOS

Meer dan 1 jaar geleden door Isabel
ONGELOFELIJK SLECHT! Ik ben opgelicht, kreeg geen ticket binnen de 24 uur dat ze beloofd hadden, heb ze zitten mailen, bellen, contactformulieren opgestuurd, van alles, uiteindelijk geannuleerd via de knop. Kreeg ik na 43 en een half uur een mail terug met de mededeling dat mijn annulering was bevestigd, en dat zij ervan uit gaan dat ze mij voldoende geïnformeerd hebben. Ik had op zijn minst een excuus verwacht! Ook ben ik niet voldoende geïnformeerd, want ik weet niet of ze nu als nog geld van onze creditkaart gaan halen.Het heeft mij veel stress, een duurdere ticket en een hele boel gedoe gekost! Ongelofelijk hoe klantonvriendelijk ze zijn. Resultaat is geen ticket via hun, maar een andere maatschappij, en ik weet niet eens of ze nog geld van mij gaan stelen, vanwege de annulering, omdat ze vervolgens nu alweer bijna 12 uur de tijd hebben gehad om op mijn mail te reageren maar ze doen het niet. Als je de contactformulier invult, staat er dat ze binnen 24 uur reageren en als je vlucht binnen 72 uur, reageren ze binnen 6 uur(was bij mij het geval), allebei onzin! Als je op de annuleringsknop drukt staat er dat je z.s.m een annuleringsbevestiging ontvangt , ook onzin, kreeg hem pas na bijna 24 uur! Er staat op de site dat je de e-ticket ontvangt binnen een kwartier en 24 uur, ook onzin, kreeg helemaal niks, terwijl ik tot 31 uur heb zitten wachten! En ze bieden ook geen vliegticket garantie, waardoor ze een dag of een paar uur van te voren je vlucht kunnen annuleren, en dan moet jij meer betalen voor een andere vlucht. BESPAAR JE DE ELLENDE EN GA HIER NIET MEE REIZEN!

Meer dan 1 jaar geleden door Boze vliegfanaat
Waardeloze govolo.nl, die heeft geen telefoonnummer waarbij wij erheen kunnen bellen en zelfs niet duidelijk over reis-en annuleringsverzekering als ik het wil boeken... niet leuk.. waardeloosd !

Erg lang geleden door Harry
Lekker goedkoop naar barcelona geboekt hier. nu de vierde keer op rij het goedkoopste hiero!

Erg lang geleden door Reggie
Niet altijd de duurste. Mijn vliegticket Kopenhagen was bij hun de goedkoopste. ;-)

Erg lang geleden door Gerard van B
Het scheelt inderdaad serieus veel!!! Mijn vliegtickets naar Bali kostte bij de duurste aanbieder (1520,00 euro - GoVolo) en bij de goedkoopste (1215,00 euro - Tix.nl). Bedankt voor de winstpakker!

Erg lang geleden door J van D
Ik vind ze maar niks die Govolo. Het is soms zelfs 120 euro duurder op de bestemming Kuala Lumpur. Dus kijk verder dan deze aanbieder!